Profil
PROFIL KOMPANIJE OMNIS
Društvo za računarski inženjering, “Omniis” d.o.o., iz Beograda, je osnovano 1992. godine.
OSNOVNA DELATNOST KOMPANIJE
Omnis spada u grupu vodećih srpskih isporučioca kvalitetnog – konfigurabilnog i adaptabilnog – aplikativnog poslovnog softvera, prilagođenog standardima Sistema kvaliteta. Aplikativni softver je realizovan u ambijentu relacione baze podataka Oracle. Projektovan je, razvijen i testiran uz doslednu primenu Oracle Case metodologije projektovanja IS-a velike složenosti i uz pomoć Oracle-ovih moćnih alata za projektovanje, validaciju i generisanje programskih modula.
Osnivači Omnisa se automatizacijom poslovnih procesa u različitim Poslovnim sistemima bave preko 25 godina. U tom periodu razvijene su tri generacije aplikativnog softvera. Naziv aktuelne verzije aplikativnog softverskog proizvoda je Aplikativni sistem Pulls™ – skraćeno Pulls™.
Ideja vodilja u filozofiji realizacije Omnisovog jedinstvenog softverskog rešenja je zasnovana na činjenici, da se automatizacijom svakog tipičnog poslovnog procesa može dostići konačni broj univerzalnih i standardnih softverskih modula, konačnog oblika.
U postupku automatizacije tokova poslovnih procesa, projektanti Omnisa su akumulirali znanje velikog broja eksperata iz skoro svih oblasti poslovanja, usvojili pravila, procedure i standarde Sistema kvaliteta i razvili veliki broj standardnih aplikativnih podsistema i modula, koji na identičan način zadovoljavaju potrebe raznorodnih Poslovnih sistema. Naravno, proces razvoja i standardizacije softverskih rešenja se nikada ne završava.
Posebnu pažnju Omnis je prilikom realizacije softverskih rešenja posvetio sprečavanju pojave REDUNDANSE (višekratnih zapisa) podataka u bazi podataka. Pulls™ je integralni IS, projektovan i realizovan nad jedinstvenom, centralizovanom bazom podataka!
Na ovaj način, postignut je jedan od osnovnih ciljeva u izradi IS-a velike složenosti!
Naslanjajući se na princip INTEGRALNOSTI, Pulls™ postiže zavidne rezultate u brzini protoka podataka i brzini obrade podataka, odnosno formiranju informacija, kao složenijeg oblika informisanja. S pravom se svrstava u red malobrojnih softverskih rešenja, čije performanse se mogu okarakterisati kao RAD U REALNOM VREMENU. Stručnjaci Omnisa su uložili puno truda i vremena u pronalaženju optimalne realizacije ovog koncepta.
Nestabilnost poslovnog okruženja, česta izmena državne legislative i uslova poslovanja, kao i izmene u načinu prikazivanja rezultata poslovanja su problemi, sa kojima se susreću svi Poslovni sistemi a nasledno i poslovni IS-i. Stručnjaci Omnisa su ovoj problematici takođe posvetili dužnu pažnju.
Rešenja, sadržana u standardnim Aplikativnim podsistemima Pulls™-a, mogu se implemetirati u
- Proizvodnja (komadna, šaržna ili kontinualna),
- Trgovina (veletrgovina, veledrogerija, tranzitna trgovina, konsignaciona trgovina, maloprodaja, obračun i naplata potrošnje gasa u vele i maloprodaji, …) i
- Komunalne usluge (obračun i naplata vode, smeća i/ili grejanja, grobljanske usluge, …).
OSTALE PRATEĆE USLUGE
Kao nadgradnju na razvoj i implementaciju IS-a u tokove poslovnih procesa Poslovnih sistema, Omnis pruža sledeće vezane i dopunske usluge:
- Podrška planiranju i organizaciji uvođenja poslovnih Informacionih sistema,
- Licenciranje, implementacija i kastomizacija standardnih Aplikativnih podsistema,
- Podrška u izboru, isporuci i integraciji računarskog i mrežnog hardvera,
- Projektovanje, izgradnja i implementacija namenskih Aplikativnih podsistema,
- Inicijalizacija baze podataka standardnim setom šifarnika i parametara,
- Podrška u organizaciji i preuzimanju podataka iz prethodno korišćenih softverskih aplikacija,
- Održavanje u garantnom i vangarantnom roku i dalji razvoj implementiranog IS-a,
- Optimizacija performansi IS-a – kao celine,
- Podrška u korišćenju sistemskog softvera i u administriranju baze podataka,
- Obuka korisnika IS-a – standardna i funkcionalna, itd.