Podrška
U toku eksploatacije SVAKOG softverskog proizvoda, pa tako i Aplikativnog sistema Pulls™, neminovno se javljaju greške, a kao njihova posledica i mogući zastoji u radu Informacionog sistema – IS-a.
Generalno posmatrano, greške u radu IS-a mogu biti posledica:
- Propusta i grešaka u softveru (greške u programskom kodu),
- Propusta i grešaka u korišćenju softvera (greške korisnika),
- Grešaka u radu Sistemskog softvera,
- Hardverskih ispada sistema i slično.
Osim grešaka, pojavljuje se potreba i za manjim ili većim IZMENAMA softverskog rešenja, kao posledica:
- Unapređenja tehnologije i alata za razvoj softvera,
- Unapređenja tehnologije hardverskih resursa i komunikacija,
- Promena u fukcionisanju Poslovnog sistema kompanije korisnika,
- Promena pravila i regulativa u okruženju Poslovnog sistema,
- Potreba funkcionalnih poboljšanja projektnih rešenja,
- Inovacija i unapređenja samog softverskog rešenja od strane proizvođača i slično.
Strateški gledano, kompanija Omnis stoji na stanovištu, da izvršioci kompanije korisnika moraju imati apsolutnu SIGURNOST, da su informacije, koje dobijaju iz svog IS-a TAČNE i da je MOGUĆNOST pojavljivanja greške, kao posledice grešaka u programskom kodu MINIMALNA!
ALI, takođe moraju imati apsolutnu SIGURNOST, da će, ukoliko (eventualno) do greške i dođe iz BILO KOG razloga, imati NEPODELJENU pažnju tima stručnih ljudi, koji će njihov problem SIGURNO rešiti!
I konačno, moraju imati apsolutnu SIGURNOST, da će sve intervencije biti izvršene uz MINIMALNO odlaganje i na, za njihovu kompaniju, NAJ-POGODNIJI, NAJ-EFIKASNIJI i NAJ-JEFTINIJI način u odnosu na OBIM i KVALITET usluge!
Svesni smo, da su navedena OČEKIVANJA, kao i ČINJENICA, da je za korisnika OSIM ISPRAVKE (eventualnih) grešaka, UNAPREĐENJE postojećih softverskih rešenja, NADGRADNJA i PROŠIRENJE funkcionalnosti IS-a od KRUCIJALNE važnosti za NORMALAN i KOMFORAN rad.
Generalno, nakon isteka garantnog perioda u trajanju od 12 meseci, Omnis nudi kompaniji korisnika sklapanje posebnog Ugovora o održavanju i daljem razvoju softvera, kojim se, osim opštih obligacionih uzansi, KLASIFIKUJU i PRECIZNO DEFINIŠU:
- Obim aktivnosti na održavanju i daljem razvoju korišćenog softverskog rešenja Pulls™,
- Način koordinacije aktivnosti na održavanju i razvoju softevra,
- Vrste i klase korisničkih zahteva,
- Izdavanje korisničkih zahteva,
- Prijem korisničkih zahteva,
- Obrada korisničkih zahteva,
- Distribucija obrađenih korisničkih zahteva,
- Implementacije obrađenih korisničkih zahteva,
- Vrste i klasifikacija naknada za održavanje i razvoj softvera,
- Naknada štete i ograničenja odgovornosti i
- Čuvanje poslovne tajne.
Ponuđeni SISTEM zajedničke odgovornosti za rad IS-a, pri čemu:
- IZVRŠIOCI kompanije korisnika odgovaraju ISKLJUČIVO za ispravnost sopstvenog rada i za SPREČAVANJE zloupotreba u radu sa IS-om, dok
- za ISPRAVAN RAD programskih modula, a naročito za KONZISTENTNOST (SAGLASNOST) podataka u bazi podataka odgovara isključivo PRUŽALAC USLUGE održavanja, odnosno PROIZVOĐAČ softvera,
predstavlja NAJBOLJE rešenje za kompaniju korisnika i JEDINSTVEN je na domaćem tržištu!
INDIREKTNO, uspešnost poslovanja kompanije korisnika doprinosi USPEŠNOSTI i kompanije Omnis, što za posledicu ima STABILNOST i POUZDANOST partnerskog odnosa između dve kompanije, praktično na NEOGRANIČENO VREME.